FB Timeline Yang Awesome

Apa khabar ?

Tentunya anda sihat dan sentiasa berada di hadapan komputer untuk melayari internet. Saya pun begitu. Hari ini saya merayau-rayau di Facebook untuk mencari rakan yang sesuai. Saya terjumpa beberapa timeline yang menarik.
Menarik pada kacamata saya. Menarik atau cantik itu abstrak. Sudut pandangan cantik itu berbeda bagi setiap orang. Bergantung kepada minat sesaorang. Saya menyukai timeline tersebut kerana warna dan sudut pandangannya.

Cantik dari sudut pandangan individu yang menyukai grafik dan fotografi. Mari kita lihat siapa yang punya....!



1. Gabungan warna pada langit dan bayang hitam pada horizonnya cantik.


2. Sudut pandangan dengan gaya silhouette. Nampak seperti senja.


3. Pandangan dari bawah ke atas dan warna biru langit menarik perhatian saya.Warna bunga yang purple
    dan rama-rama nampak sepadan. Nampak tenang.


4. Kombinasi hitam dan tona warna hijau itu seolah-olah memberi cahaya. sesuai dengan kalimah syahadah
    itu. Mungkin dihasilkan dengan menggunakan photoshop brush.


5. Ini foto. Sudut yang diguna untuk ambil gambar menarik. Pemilihan bahagian yang dipangkas juga tepat.
    Jelingan matanya nampak cantik. Agaknya tuan punya FB ini pun cantik ? Saya suka melihat matanya.
    Uuuhhhhh...! 

Pandangan anda bagaimana ? Sila komen jika anda tidak setuju dengan saya. Saya ingin tahu pandangan anda. Kita serupa tapi berbeda.

Jumpa lagi .


Related Post

FB Timeline Yang Awesome Unknown Rating: 5 15/12/2012

2 comments:

  1. Wah... cantik dan terbaiklah... :D

    Saya rasa dah boleh kalahkan timeline luar negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang nampak menarik. Ikut mata dan jiwa masing masing.

      Delete

Sila kongsikan jika artikel ini bermanfaat atau komen jika anda ada persoalan.